Crimpatrice di terminali di cavi di alimentazione SA-JG180 Servomotore. U principiu di funziunamentu di a crimpatrice servo hè guidatu da un servomotore AC è a forza di uscita attraversu una vite à ricirculazione di sfere d'alta precisione, Prufessiunale per a crimpatura di capicordi tubulari quadrati di grandi dimensioni. .Max. 150 mm2, A corsa di a macchina hè di 40 mm, Basta à impostà l'altezza di crimpatura per diverse dimensioni, Ùn cambià micca u stampo di crimpatura, Facile da aduprà. Supporta stampi di crimpatura esagonale, quadrilatera è in forma di M. Interfaccia di funziunamentu touch screen à culori, l'impostazione di i parametri hè intuitiva è faciule da capisce, a pusizione di crimpatura pò esse impostata direttamente nantu à u display. A macchina pò salvà u prugramma per diversi prudutti, a prossima volta, sceglite direttamente u prugramma da pruduce. Caratteristiche
1. Ampiamente adupratu in l'industria di a nova energia, di l'automobile è di u cavu di carica.
2. Hè assemblatu da a machinazione CNC di una piastra d'acciaio spessa, cù una piccula distanza meccanica, una piccula vibrazione di corsa è una bona stabilità.
3. Struttura ragionevule, riduce a fatica di l'operatore, dotata di tavula è rota universale, faciule da spostà.
4. Aduttà u servomotore di marca famosa domestica. Alta putenza, alta precisione è bassu rumore.
5. Vite di precisione, precisione di crimpatura di 0,01 mm. 6. Funzionamentu simplice, stampo di crimpatura rimpiazzabile. 7. Per operazioni di crimpatura per terminali non standardizati o a crimpatura. Funzionamentu faciule di a macchina è manutenzione faciule, cuncepita per i pruduttori di grandi volumi per risparmià u costu di u so sprecu di u periodu di guastu.