SA-XZ120 hè una macchina automatica di sbucciatura rotativa cù servomotore, a putenza di a macchina hè forte, adatta per sbucciare 120 mm2 in u filu grande. Sta macchina hè largamente aduprata in fili di nova energia, fili rivestiti di grande dimensione è cavi di alimentazione, l'usu di a cuuperazione à doppiu cultellu, u cultellu rotativu hè rispunsevule di taglià u rivestimentu, l'altru cultellu hè rispunsevule di taglià u filu è di tirà u rivestimentu esternu. U vantaghju di a lama rotativa hè chì u rivestimentu pò esse tagliatu pianu è cù una alta precisione pusizionale, in modu chì l'effettu di sbucciatura di u rivestimentu esternu sia u megliu è senza bavature, migliurendu a qualità di u produttu.
Per simplificà u prucessu operativu per l'operatori è migliurà l'efficienza di u travagliu, u sistema operativu hà una memoria variabile integrata di 100 gruppi (0-99), chì pò almacenà 100 gruppi di dati di pruduzzione, è i parametri di trasfurmazione di diversi fili ponu esse almacenati in diversi numeri di prugramma, ciò chì hè cunveniente per a prossima volta.
Cù un schermu tattile à culori di 10", l'interfaccia utente è i parametri sò assai faciuli da capisce è da aduprà. L'operatore pò fà funziunà a macchina rapidamente cù una semplice furmazione.
Sta macchina adotta a trazione à 24 rote, u servomotore è l'alimentazione à cintura, rendendu u cavu senza goffratura è graffi, sbucciatura frontale: 1-250 mm, sbucciatura posteriore: 1-150 mm, esigenze speciali ponu esse persunalizate, Sta macchina supporta un massimu di 6 strati di spellatura di fili, ogni stratu di parametri di taglio è sbucciatura pò esse impostu direttamente. I cavi multistrato ponu esse spellati stratu per stratu.